Prečo by som si mal vybrať práve spoločnosť DEICHMANN ako zamestnávateľa?
Prečo by som si mal vybrať práve spoločnosť DEICHMANN ako zamestnávateľa?

• Sme nemecká rodinná firma s dlhou tradíciou.
• Sme veľká a stabilná spoločnosť – ponúkame istotu a stabilitu taktiež svojim zamestnancom.
• Svoje podnikanie financujeme z vlastných zdrojov.
• Angažujeme sa v sociálnej sfére a vedieme vlastnú charitatívnu organizáciu.
• V stratégii firmy sa odrážajú kresťansky orientované hodnoty.
• Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2005, teda viac ako 15 rokov.
• V SR máme 75 predajní a zamestnávame takmer 500 ľudí.

• Svojich spolupracovníkov dôsledne školíme a podporujeme ich pri kariérnom raste.
• Spolu sme dobrý tím.

Akým spôsobom sa môžem prihlásiť do výberového konania?

Do výberového konania sa môžete prihlásiť dvoma spôsobmi:
a) Cez tlačítko odpovedať, ktoré nájdete v jednotlivých inzerátoch (www.deichmann-kariera.sk, www.profesia.sk.). Tu vložíte potrebné dokumenty a odošlete.
b) Vytlačený životopis odovzdajte na príslušnej predajni, ku ktorej sa inzercia vzťahuje.

Ako často musím chodiť do práce, keď je pracovný úväzok predavača/ky 20 hod. týždenne?

Pri týždennom 20 hodinovom úväzku odpracuje zamestnanec/kyňa približne štyri zmeny za týždeň po piatich hodinách. Niekedy sa stáva, že zamestnanci pracujú aj viac hodín, ako je základný úväzok. Všetky odpracované hodiny sú samozrejme preplatené.

Ako sú zmeny rozvrhnuté v priebehu pracovného týždňa?

Zmeny sú rozvrhnuté nerovnomerne. To znamená, že do práce sa chodí väčšinou nepravidelne. Je to z dôvodu, aby sme personálne pokryli zákaznícky silné obdobia a časy. Pracovné zmeny môžu byť naplánované v týždni i cez víkend. Jednotlivé začiatky a konce zmien sa môžu taktiež líšiť. Nie je teda možné chodiť len na ranné zmeny. Zmeny vypisuje vedúci/a predajne minimálne 14 dní vopred.

Práca na skrátený úväzok je na pracovnú zmluvu alebo dohodu?

Pracovný pomer predavača/ky, či zástupcu/kyne vedúceho/ej predajne je založený pracovnou zmluvou, hoci je úväzok skrátený.

Je možné zaradiť môj životopis do databázy a kontaktovať ma v prípade, že by sa objavilo voľné pracovné miesto odpovedajúce môjmu profilu?

Databázu životopisov uchádzačov vzhľadom k ochrane osobných údajov neevidujeme, preto prosím sledujte aktuálnu ponuku práce, ktorú nájdete na našich kariérnych stránkach, na serveri www.profesia.sk

Zamestnávate brigádnikov a od akého veku?

Áno. Ak by pozícia nebola zverejnená na našich webových stránkach, kontaktujte prosím priamo vedenie predajne, v ktorej máte záujem o brigádu. Brigádnikov prijímame od 16 rokov.

Čo si môžem predstaviť pod pojmom „cestujúci/a vedúci/a predajne“?

Ide o pozíciu vedúceho/ej predajne, ktorý nemá vlastnú predajňu.
Na začiatku uchádzačov čaká dôkladné niekoľkomesačné školenie v rôznych predajniach, takže sa dosť cestuje. Všetky cestovné náklady (autobus, vlak) vrátane prípadného ubytovania na pracovných cestách hradí naša firma.
Po zaškolení funguje ako vedúci/a pracovník/čka na predajniach, kde momentálne pozícia vedúceho/ej nie je obsadená, alebo ako výpomoc tam, kde nastane personálne oslabenie. Nejedná sa o pozíciu obchodného/ej zástupcu/kyne. Z tejto pozície je možné postúpiť na pozíciu vedúceho/ej predajne.

Čo si môžem predstaviť pod pojmom „cestujúci/a asistent/ka predaja trainee“?

Ide o tréningový program pre motivovaných uchádzačov, ktorí chcú kariérne rásť a vyskúšať si prácu v maloobchode. Uchádzač u nás začína na pozícii predavač/ka a postupne sa školí a vypracováva vyššie na pozíciu zástupcu/kyne vedúceho/ej predajne.
Zaškolenie a prax prebieha v rôznych predajniach, takže trainee často cestuje. Všetky cestovné náhrady vrátane prípadného ubytovania na pracovných cestách hradí naša firma.
Po ukončení programu po roku je uchádzačovi pri vzájomnej spokojnosti ponúknutá pozícia cestujúceho/ej vedúceho/ej predajne, ktorá je už len krôčik od vedenia vlastnej predajne, alebo iná vhodná pozícia.

Čo keď mám ďalšie otázky?

S ďalšími dotazmi sa môžete obrátiť na oddelenie ľudských zdrojov, a to buď telefonicky na číslach:

+420 543 420 584
+421 910 714 559

alebo e-mailom na adresu:
hr-dsk@deichmann.com.