Často kladené otázky:
Prečo by som si mal/a vybrať práve spoločnosť DEICHMANN ako zamestnávateľa?

Sme veľká a stabilná medzinárodná spoločnosť. Vďaka tomu, že svoje podnikanie financujeme z vlastných zdrojov a nie sme zaťažení úvermi, môžeme našim zamestnancom ponúknuť istotu a stabilitu aj v dobe ekonomických kríz.

V duchu nášho hesla: „Spoločnosť musí slúžiť ľuďom“ sa angažujeme v sociálnej sfére a vedieme vlastnú charitatívnu organizáciu. Projekty, ktoré naša organizácia podporí, môžu navrhovať všetci zamestnanci.

Na Slovensku máme dlhú históriu – na českom trhu pôsobíme od roku 2004.

Na Slovensku máme viac než 75 predajní a zamestnávame viac než 500 ľudí.

Mnohokrát sme získali ocenenie za najlepšieho predajcu obuvi a umiestnili sme sa aj medzi najlepšími zamestnávateľmi.

Svojich spolupracovníkov starostlivo zaúčame a podporujeme ich pri kariérnom raste.

Dohromady sme dobrý tím.

 

Akým spôsobom sa môžem prihlásiť do výberového konania?

Do výberového konania sa môžete prihlásiť dvoma spôsobmi:

  • Cez tlačidlo „IDEM DO TOHO“ – tu nahráte potrebné dokumenty a odošlete.
  • Vytlačený životopis môžete tiež priniesť do predajne, kde máme aktuálne otvorenú voľnú pozíciu.

Prehlaď voľných pozícií nájdete na adrese: https://deichmann.profesia.sk/

Ako sú zmeny rozvrhnuté v priebehu pracovného týždňa?

Smeny sú rozvrhnuté nerovnomerne. To znamená, že do práce sa chodí väčšinou nepravidelne. Deje sa tak preto, aby sme personálne pokryli zákaznícky silnejšie obdobia a časy. Pracovné smeny môžu byť naplánované počas týždňa aj víkendu podľa potrieb zamestnávateľa. Jednotlivé začiatky a konce smien sa tiež môžu líšiť. Nie je teda možné chodiť napr. len na ranné smeny. Smeny vypisuje vedúca predajne minimálne 14 dní dopredu vždy s ohľadom na potreby zamestnávateľa a konkrétnej predajne. Nerovnomerné rozvrhnutie smien sa týka všetkých pozícií v predajni.

Pozície predavač/kazástupca/zástupkyňa vedúceho predajne sú spravidla na skrátený úväzok.

Pozície vedúceho/vedúcej predajnecestujúci/a vedúci/a predajne vzhľadom k svojmu charakteru a náplni práce vyžadujú prácu na plný úväzok. O skrátenom úväzku môže zamestnávateľ rozhodnúť výnimočne pri malometrážnych predajniach s nižším obratom.

Práca na skrátený úväzok je na pracovnú zmluvu alebo dohodu?

Pracovný pomer predavača/predavačky či zástupcu/zástupkyne vedúcej/ho predajne je založený pracovnou zmluvou, aj keď je úväzok skrátený.

 

Je možné zaradiť môj životopis do databázy a kontaktovať ma v prípade, že by sa objavilo voľné pracovné miesto zodpovedajúce môjmu profilu?

Databázu životopisov uchádzačov vzhľadom k ochrane osobných údajov nevedieme, preto prosím sledujte aktuálnu ponuku práce, ktorú nájdete na našich kariérnych stránkach.

Zamestnávate brigádnikov a od akého veku?

Áno, brigádnikov berieme štandardne od 18 rokov.

Čo si môžem predstaviť pod pojmom „cestujúci vedúci predajne“?

Ide o pozíciu vedúceho/vedúcej predajne, ktorá nemá vlastnú predajňu.

Na začiatku čaká nováčika dôkladné niekoľkomesačné zaškolenie v rôznych predajniach, takže veľa cestuje. Všetky cestovné náhrady (autobus, vlak) vrátane prípadného ubytovania na pracovných cestách hradí naša firma.

Po zaškolení funguje ako vedúci pracovník na predajniach, kde momentálne pozícia vedúceho nie je obsadená, či ako výpomoc tam, kde nastane personálne oslabenie.

Nejde o pozíciu obchodného zástupcu. Z pozície cestujúci/a vedúci/a predajne je možné postúpiť na pozíciu vedúceho/vedúcej predajne.

Čo si môžem predstaviť pod pojmom „cestujúci/a asistent/ka predaja TRAINEE“?

Ide o tréningový program pre motivovaných uchádzačov, ktorí chcú kariérne rásť a vyskúšať si prácu v retaili. Uchádzač u nás začína na pozícii predavač/ka a postupne sa zaškoľuje a vypracováva vyššie na pozíciu zástupcu/zástupkyne vedúceho/vedúcej predajne.

Zaškolenie a prax prebieha v rôznych predajniach, takže trainee často cestuje. Všetky cestovné náhrady vrátane prípadného ubytovania na pracovných cestách hradí naša firma.

Po ukončení programu (cca po roku) je uchádzačovi pri vzájomnej spokojnosti ponúknutá pozícia cestujúceho/cestujúcej vedúceho/vedúcej predajne, ktorá je už len krôčik od vedenia vlastnej predajne, prípadne iná vhodná pozícia.

Čo ak mám ďalšie otázky?

S ďalšími otázkami sa môžete obrátiť na oddelenie ľudských zdrojov, a to e-mailom na adresu: hr-dsk@deichmann.com, prípadne telefonicky na čísla:

+421 911 018 967,
+421 910 714 559.